Apadrinament lector

Aquest curs hem gaudit de les estones d’apadrinament lector amb el/la nostre/a padrí/na o bé fillol o fillola!!! Hem dedicat temps a compartir moments de lectura acompanyats i acompanyades, ens hem sentit cuidats i cuidades i ha estat una estona que esperàvem setmana darrera setmana ! ! !

Ens ha agradat molt accedir a la biblioteca de manera autònoma i buscar un raconet de l’escola per a poder gaudir de l’escolta activa i de la lectura.

També hem posat en pràctica el silenci… no ens n’hem sortit a la primera, però hem descobert que a l’escola, quan hi ha silenci, s’hi està molt a gust …

Volem repetir aquestes trobades lectores !!! Clica a la foto si ens vols veure !