LA GRANJA DE GALLINES

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Divendres, dia 6 de novembre, tots els nens i nenes de l´escola vam anar caminant a la granja de gallines del Marc. El seu pare i el seu tiet ens van explicar el funcionament de la granja. Eren gallines ponedores d’ous per fer pollets. Hi havia 40.000 gallines i tenien poc espai. Els ous eren transportats del ponedor a la sala classificadora amb una cinta mecànica . Un cop triats els ous, es posaven en unes safates i es guardaven  en una càmera frigorifica. El pas següent era que venia un camió i portava els ous a la incubadora.

Roger, Inés i Margarida.

1. Escalfes Autor de l'article

Va ser una activitat molt enriquidora. Vam tenir la oportunitat de veure un procés indústrial a petita escala i molt proper als coneixements dels alumnes.
    Gràcies al Marc Masot, al seu pare i tied per la predisposició i la bona acollida que ens van fer.
    Pep