Racons de llengua

Aquesta setmana hem començat els racons de treball de llengua. En aquests racons treballem: l’expressió oral i escrita, la comprensió lectora, el lèxic i un llibre que es diu Deca que el farem servir tant a català com a matemàtiques.

Aquesta metodologia de treball, basada en l’aprenentatge cooperatiu, interactiu i col·laboratiu segueix la filosofia de les intel·ligències múltiples. Permet a l’alumnat organitzar-se de forma autònoma, respectar el seu ritme de treball i nivell de dificultat segons les seves capacitats. Fomenta el pensament divergent i independent i reforça la creativitat.

El treball per racons potencia la necessitat i ganes d’aprendre dels alumnes i d’adquirir coneixements nous, ja que desenvolupa l’esperit de recerca i d’investigació i afavoreix la utilització de diferents tècniques i estratègies d’aprenentatge a l’hora de trobar solucions als problemes plantejats. Per una altra banda, els ajuda a ser conscients de les seves possibilitats, a valorar els seus avenços, a acceptar els errors i a continuar treballant i no rendir-se davant de les dificultats.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *