Funcionament del centre

MATERIAL ESCOLAR:

A l’escola el material és socialitzat i a partir de 3r també ho són els llibres .La quota de material per aquest curs 2017-2018 és de 68  euros.

ROBA :

BATES: Els alumnes d’Ed Infantil i Cicle Inicial de Primària han de portar bata sempre.

Recordem que les bates han d’anar marcades amb el nom i amb una veta elàstica per penjar-les.

ROBA D’ABRIC: És necessari que tota la roba vagi marcada amb el nom i una veta per penjar-la . Així s’evita que s’embruti i que es perdi.

XANDALL DE L’ESCOLA:el podeu comprar a l’AMPA.

Recordeu que si us falta alguna peça de roba podeu demanar per buscar-la al lloc destinat als objectes perduts.

Des de P3 a 6è cada nen/a cal que porti l’equip d’esport posat el dia que toqui Ed. Física o Psicomotricitat.  A partir de 1r , a més , caldrà que porti dins d’una bossa: estris de neteja personal , una tovallola petita i una samarreta de recanvi.

DIA DE LA FRUITA:

Projecte de continuïtat dirigit a tot l’alumnat de l’escola. Amb la finalitat de promoure una alimentació sana , us recordem que tots els dimecres portarem fruita per esmorzar.