Relació escola-família

ENTREVISTES: El tutor/a farà , com a mínim , una entrevista amb la família durant el curs. Podreu concertar altres entrevistes , si ho considereu oportú.Us recordem que a les hores d’entrada dels alumnes , els mestres no es poden atendre llevat que es tracti d’un cas molt urgent o puntual .

INFORMES PEDAGÒGICS: A Ed. Infantil es liuraran dos informes a les famílies , un a començament del segon trimestre i l’altre a final de curs. A Ed. Primària se’n lliuraran tres, un a final de cada trimestre.

INFORMACIONS:Durant el curs s’aniran enviant informacions escrites sobre aspectes molt concrets. És molt important llegir-les . Si no enteneu alguna cosa no dubteu en consultar-ho amb el tutor/a.

ENTRADES A L’ESCOLA: Els alumnes de P4 i P5 i tot l’alumnat de Primària faran files al pati i hauran d’entrar sols dins del recinte escolar.

Els dies de pluja els nens d’Ed. Infantil (P4 i P5) i Primària faran la fila al porxo.P3 entrarà directament a la seva aula de manera ordenada.