MOBILONA

El passat 20 de març els alumnes de 3r vam assistir a la segona edició de la Mobilona a la Zona esportiva de Can Cabanyes.

La Mobilona (nom que uneix l’inici i final de les paraules Mobilitat i Badalona) va néixer amb la voluntat d’afavorir l’adquisició de competències i el coneixement entre els infants dels drets que tenen com a vianants, passatgers de vehicles o conductors de bicicletes. Alhora vol fer pensar en les mesures i les actituds que cal prendre i tenir per caminar o desplaçar-se en vehicle per la ciutat d’una forma segura i tranquil·la. La Mobilona pretén contribuir també al desenvolupament del concepte i pràctica de Badalona com a ciutat educadora.

En aquesta diada es van exposar els treballs realitzats pels alumnes sota el lema : “vigila, mira i camina”, es va realitzar una gimcana i al final de la jornada, tots el nois i noies van cantar i ballar una cançó que parla del semàfor i que va significar el comiat fins al proper any d’aquesta jornada, organitzada per la Comissió del Pla de Seguretat i Educació Viària de Badalona.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *