UN DIA A LA PLATJA DE BADALONA

Ja falta poc per acabar el curs. En menys de tres setmanes totes les nenes i nens de l’escola Alexandre Galí estarem de vacances!!!! Després de treballar molt tot el curs, de fer cooperativa, competències, comprensions lectores, divisions de dues xifres, quinzet… ja tocava descansar una mica i desconnectar. I com que ja tocava, divendres 1 de juny vam marxar tots plegats a passar el dia a la platja de Badalona. L’aigua estava més fresqueta que a l’estiu, però vam aconseguir banyar-nos per sobre dels genolls!!!

1. Ester G

Va començar el dia mig assolellat i va acabar sent un gran dia, amb molt de sol. Els alumnes de cicle superior van gaudir com mai, en l’aigua. ¡BRAVO!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *