TALLER LITERARI. UN DIA AMB LA NÚRIA MIRAMELSMOTS

A l’escola hi ha dies bonics, també n’hi ha de tristos i n’hi ha de molt bonics. Ens quedem amb tots, però els molt bonics sempre els recordarem especialment. Un d’aquests dies el vam compartir els alumnes del Cicle Superior amb la Núria Miramelsmots, que ens va ensenyar com amb molt poca cosa (unes fotos, unes cartolinetes, una mica de gomaeva i molta imaginació) podien jugar amb les paraules i ser els autors i autores dels nostres propis llibres. Perquè el seu taller consistia en això, en crear un llibre molt molt personal.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *