TALLER IMPO

LES COOPERATIVES DE CINQUÈ: TALLER DE L’IMPO
Els alumnes de 5è ja estem totalment engrescats amb la cooperativa. I us preguntareu, què és això de la cooperativa? Des de fa cinc anys l’escola Alexandre Galí participa al programa de Cultura emprenedora a l’escola de la Diputació de Barcelona. Al primer trimestre ja vam fer un munt de coses: l’acta de constitució, els estatuts… i triar el nom! Aquest curs com que som dos 5è hi ha… dues cooperatives! Els nens i nenes de 5è B ens diem “UNIVERS GALÍ” i els nois i noies de 5è A som “ELS 24 artesans”.

De les activitats més xules fins ara volem destacar un taller que vam fer amb l’IMPO (Institut Municipal de Promoció de l’Ocupació). Amb un got de plàstic i un parell de canyetes vam ser molt creatius. Aquest és el resultat!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *