MOBILONA

Per primer cop, els nens i les nenes de 3r, participaran en la 2ª diada de l’educació viària de Badalona. Sota el lema de la Mobilona “Vigila, mira i camina” estem treballant la importància de la
seguretat i l’educació viària.

La Mobilona consisteix en una trobada dels cursos de 3r de moltes escoles de Badalona on es farà una gimcana amb proves organitzades per diferents entitats: Racc, Tram, Tugsal, Institut Guttmann, Xarxa de biblioteques de Badalona… Finalment, es balla i canta una cançó relacionada amb el lema.

Estem molt engrescats en aquesta activitat i us convidem a escoltar la cançó: el semàfor, de la qual prepararem una coreografia.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *