INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ. Curs 2020-2021

INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ. CURS 2020-2021

INFORMACIÓ GENERAL : Tota la informació sobre el procés de preinscripció i matriculació pel curs 2020-21 es publicarà en aquesta web :  https://agora.xtec.cat/ceipalexandregali/

Podeu trobar més informació de tot  a http://queestudiar.gencat.cat/es/

CALENDARI: La preinscripció pels ensenyaments obligatoris del segon cicle d’Educació infantil, primària i ESO serà del 13 al 22 de maig.

SOL·LICITUDS:

• Preferentment de forma telemàtica (per internet) de 13 al 22 de maig.

Caldrà enviar el resguard i la documentació acreditativa (escanejada, fotografiada,…) al correu del centre a8000414@xtec.cat , us confirmarem la rebuda.

1. Sol·licitud (encara no disponible l’enllaç)
  2. Documentació que cal aportar :
  • DNI/NIF o passaport del pare ,mare o tutor legal i de l’alumne, si en té.
  • Llibre de família o partida naixement.
  • Targeta sanitària de l’alumne.
  • Acreditar criteris de baremació (proximitat al centre amb DNI, certificat de la renda garantida, carnet de família nombrosa o monoparental, certificat de discapacitat pare, mare o alumne).
  • De forma presencial al centre del 19 al 22 de maig.

Cal portar tota la documentació acreditativa (original i fotocòpia) i la sol·licitud emplenada de casa si és possible.

Cal demanar cita prèvia:

1. Telèfons: 933880692/ 608422320 (a partir del dia 13 de maig que estarem al centre).
  2. Correu electrònic del centre: a8000414@xtec.cat
  3. Eina corporativa : encara no està disponible l’enllaç.

HORARI: L’horari d’atenció en el centre serà de 9h a 13h.

Recordeu que cal demanar cita prèvia.

MESURES ORGANITZATIVES I DE PREVENCIÓ PEL COVID -19:

Cal demanar cita prèvia perquè no hi hagi aglomeracions de personal.

Cal mantenir una distància de seguretat entre les persones que esperen (2 m)

Cal portar mascaretes, guants i el propi bolígraf.

No es pot passejar pel centre, els espais que es faran servir estaran acotats perquè després seran netejats.

Es recomana venir una única persona amb la sol·licitud i no es poden portar nens. L’escola no es visitarà.

Delegueu en una altra persona si teniu símptomes del virus COVID-19.

INFORMACIÓ PEL NOSTRE ALUMNAT DE 6è:

L’alumnat de 6è no ha de fer preinscripció per continuar a Secundària ja que el centre serà Institut Escola el curs 2020/21.

Malgrat tot, si hi ha alumnes de 6è que volen presentar sol·licitud a un altre centre (Institut Enric Borràs) poden demanar  el seu certificat RALC al correu de l’escola  a8000414@xtec.cat .

INFORMACIÓ PER PREINSCRIPCIONS ESO:

L’alumnat que es vulgui preinscriure a qualsevol nivell d’ESO haurà d’adjuntar, a més de la documentació demanada, el certificat RALC del centre de procedència.

Aquesta preinscripció d’ESO tindrà les mateixes característiques que les altres etapes, és a dir es realitzarà de manera telemàtica i presencial (amb cita prèvia) dintre del mateix termini indicat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *