AVÍS IMPORTANT REOBERTURA ESCOLA ALEXANDRE GALÍ (FASE 2)

Benvolgudes famílies:

Tant les famílies que heu de portar els vostres fills/es a l’escola en la fase 2, com aquelles que concerten cita prèvia amb el tutor/a, haureu d’enviar telemàticament la declaració responsable ( que trobareu aquí ) com a molt tard aquest dimecres dia 3 de juny, a més les famílies d’educació infantil han d’omplir el qüestionari que trobareu aquí.

IMPORTANT : Qualsevol família que enviï la declaració responsable més tard d’aquesta data ja no podrà portar el seu fill/a a l’escola durant la fase 2.

Recordeu que les declaracions responsables s’han de signar obligatòriament  ( o bé amb signatura digital, o bé s’han d’imprimir,  signar i enviar mitjançant foto o escaneig).

Tant els qüestionaris com les declaracions responsables s’han d’enviar al compte de correu electrònic : infantilagali@gmail.com

Moltes gràcies,

L’equip directiu.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *