COMIAT ALUMNAT 6è
23/06/26El passat dijous 18 de juny, vam acomiadar a la Sala de l’Abadia l’alumnat de 6è. Va ser un esdeveniment molt emotiu i especial. Us deixem un recull de fotografies i els diferents enllaços de les actuacions que es van dur a terme a càrrec… Llegeix més»


