El passat dijous 18 de juny, vam acomiadar a la Sala de l’Abadia l’alumnat de 6è. Va ser un esdeveniment molt emotiu i especial. Us deixem un recull de fotografies i els diferents enllaços de les actuacions que es van dur a terme a càrrec de tot l’alumnat de l’escola.
- Inici Activitats generals
- COMIAT ALUMNAT 6è
juny 2026 |
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Dl | Dt | Dc | Dj | Dv | Ds | Dg |
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
|
29
|
30
|
|||||

