COMIAT ALUMNAT 6è

El passat dijous 18 de juny, vam acomiadar a la Sala de l’Abadia l’alumnat de 6è. Va ser un esdeveniment molt emotiu i especial. Us deixem un recull de fotografies i els diferents enllaços de les actuacions que es van dur a terme a càrrec de tot l’alumnat de l’escola.

FOTOGRAFIES

ACTUACIÓ EI

ACTUACIÓ 1r

ACTUACIÓ 2n

ACTUACIÓ 3r

ACTUACIÓ 4t

ACTUACIÓ 5è

ACTUACIÓ 6è