Durant el curs algunes famílies de l’alumnat d’EI ens han vingut a explicar contes.
Ha estat una activitat molt enriquidora i divertida.
Moltes gràcies famílies per venir!
Durant el curs algunes famílies de l’alumnat d’EI ens han vingut a explicar contes.
Ha estat una activitat molt enriquidora i divertida.
Moltes gràcies famílies per venir!