Gimcana de jocs 22 de juny

El darrer dia del curs 22-23, el 22 de juny, el vam dedicar a fer la tradicional gincama de jocs organitzada pels alumnes de 6è.

Tots els nens de l’escola estaven distribuïts en set grups barrejats de tots els cursos. El que feien era passar per diferents estacions dirigides per alumnes de 6è (jocs de les cadires, encertar la pilota, joc sensorial…). S’ho van passar d’allò més bé jugant amb els seus companys i gaudint de l’últim dia de curs.

Un cop van haver acabat de jugar, tots els alumnes van poder menjar-se un gelat gentilesa de l’AFA.

Finalment, es va fer un últim comiat als alumnes de 6è que ens deixaven: un passadís ben animat i una lectura d’unes paraules per part de les diferents classes. Els desitgem molta sort en aquesta nova etapa!

Bon estiu a tothom!