Festival de curs 22-23 i Orles de 6è

El dia 21 de de juny de 2023 vam tornar a celebrar el tradicional festival de final de curs i el comiat dels alumnes de 6è.

La celebració es va desenvolupar amb un seguit d’actuacions d’allò més divertides relacionades amb musicals famosos, amb el lema “Una tarda musical”. Tot els cursos van ballar cançons molt animades com “Cantando bajo la lluvia” o “La La Land”, entre moltes altres. Podeu veure les actuacions i altres fotos en aquest enllaç.

Un cop fetes les actuacions, va tenir lloc l’emotiu comiat als alumnes de 6è, amb els parlaments, els birrets, el vídeo emotiu de record, i per acabar l’entrega de les orles; l’AFA també va els va regalar un obsequi per recordar el seu pas per la nostra escola.