JOCS FLORALS 2021

Hola famílies!!!

Aquest Sant Jordi, un any més, hem celebrat els Jocs Florals a l’escola, tot  i que aquest curs ha estat una mica diferent.

Tot i així, com cada any, els alumnes de l’escola han fet uns treballs excel·lents i un any més han posat molt difícil la decisió del jurat, moltes felicitats als guanyadors d’aquesta edició!

Fotos dels guanyadors dels Jocs Florals

Llibre amb els treballs guanyadors

1. Josepa Artigas Brualla

Felicitats a tots els escriptors que heu participat en els Jocs Florals, i en especial als guanyadors.
    Per esdevenir un bon ecriiptor, primer cal ser un bon lector.
    Llegir et permet viure amb intensitat afegida. És com posar sal a la vida, donant-li una mica és de gust. És un passaport sense fronteres ni físiques ni temporals, et pot fer viatjar a qualsevol lloc, també al passat i al futur
    El llibre, aquest objecte tan senzilll i alhora tan complet, ha de ser sempre el vostre company.