SANT JORDI a 1r! 🐉🌹🐲🏰👸🏻🤴🏻

Aquest any sí que hem pogut celebrar la diada de Sant Jordi amb certa normalitat. Han estat variades les activitats realitzades per l’alumnat de primer. Al llarg de la setmana hem realitzat una manualitat d’un drac que treu foc pels queixals! Hem après una cançó i també hem escoltat varies versions de la llegenda de Sant Jordi. El mateix dia de Sant Jordi hem realitzat uns tallers durant tot el matí: teatre d’ombres xineses, jocs, titelles, punts de llibre, cançons, puzzles… i a la tarda s’han entregat els premis dels nostres tradicionals Jocs Florals, on els nens i les nenes de primer aquest any hem participat amb els nostres cal·ligrames. Enhorabona als guanyadors!

Si voleu veure les fotos cliqueu a sobre de cada grup.

Fotos 1r A
Fotos 1rB