JORNADA DE PORTES OBERTES CURS 24-25

CONSULTA LLISTAT DE BEQUES MATERIAL I LLIBRES DE TEXT AJUNTAMENT CURS 2023/2024 clica aquí

Com creixen els infants a l’Andreu Castells

“… de peTits a grAns …”

Hàbits i Rutines

Moments del dia a dia

Ambients i

Caixes d’Aprenentatge

PETITS

MITJANS

GRANS

Per més informació, podeu escriure un correu al mail de l’escola: a8044314@xtec.cat

Cloenda setmana de Sant Jordi

Aquesta tarda hem acomiadat una setmana plena d’emocions, activitats i tallers d’escriptura. Totes les comunitats ens hem reunit al pati per realitzar una sèrie de tallers i compartir una estona tots junts. En el següent enllaç podeu veure algunes imatges que… Llegeix més»

MACEDÒNIA DE FRUITES I5B

Fa uns dies, en una de les rotllanes inicials, va sorgir el tema de l’alimentació saludable i la importància de la higiene bucodental, ja que diferents infants ens van explicar que havien d’anar al dentista perquè tenien càries.
A partir d’aquesta conversa, i tenint en compte… Llegeix més»

AMETLLERS FLORITS

“Al febrer surt la flor de l’ametller”, diu aquesta dita catalana.
Després de parlar sobre aquesta dita a l’aula i interpretar-la, les nenes i nens de l’aula d’I5 han sortit als voltants de l’escola per veure els arbres que hi ha, així com altres plantes i… Llegeix més»

CARNESTOLTES A PSICOMOTRICITAT

La setmana del Carnestoltes les classes d’I3 i d’I4 a psicomotricitat vam gaudir d’una sessió molt especial. Els infants es van poder disfressar amb robes, perruques, barrets, i amb tot l’espai van poder ballar al ritme de la música. Ens ho vam passar molt bé!
Cliqueu… Llegeix més»

A I3 juguem amb els números

Els infants d’I3 han estat molt engrescats aquests dies jugant amb els números. A través de situacions quotidianes del dia a dia i de propostes que s’han anat trobant, han explorat, conegut i compartit bonics moments i nous aprenentatges matemàtics, entre d’altres. La principal raó… Llegeix més»

2nB TARDA DE LLIBRES I JOCS

Els nens i les nenes de 2nB aprofitant la bona temperatura del passat dimecres, vam sortir a llegir llibres i contes.
L’adquisició de l’hàbit lector és un dels aspectes i objectius fonamentals de l’etapa de l’Educació Primària. Més tard van poder jugar, fins l’hora de marxar.
Podeu… Llegeix més»

MUSEU MINERALS ARENYS DE MAR

Descobrint el món fascinant dels minerals: Sortida al Museu Mollfulleda de Mineralogia d’Arenys de Mar
El passat 28 de novembre les classes de 2nB, 4t i 5è   vam anar al Museu de Mineralogia d’Arenys de Mar, aprofitant que ha sorgit com a interès, els minerals.
Vam tenir… Llegeix més»

Alçada vs. Llargada

Hola famílies!
Ara fa uns dies, un company de classe va portar un objecte a l’aula que no sabíem què era: era molt llarg i tenia números…

El vam observar i manipular. Fent hipòtesis i amb informació que ja sabíem, entre tots, vam concloure que era… Llegeix més»

Aventures Innovamat 2nB

AVENTURES INNOVAMAT : SIMETRIES
A partir d’un repte, que han resolt entre tots i totes han aconseguit ajudar a una arquitecta que havia perdut parts  d’uns plànols per construir uns edificis simètrics.
En aquesta sessió, han  treballat amb figures simètriques, i han trobat eixos de simetria, completant… Llegeix més»

SESSIONS D’EXPRESSIÓ CORPORAL I CIRC A 2nB

Durant 3 setmanes seguides a Educació física els infants de segon han realitzat l’activitat d’expressió corporal i circ a l’escola.
Hem treballat activitats per aprendre jocs malabars, l’equilibri sobre objectes i acrobàcies senzilles.
En aquestes sessions han gaudit molt i també han après diferents tècniques per millorar… Llegeix més»