El soroll a l’escola a 3r

El dimarts 25 d’octubre, els infants de 3r de la classe dels videojocs i de la classe dels investigadors/es van realitzar una activitat sobre el soroll a la nostra escola.

Primerament, la Pilar (biòloga) ens ha parlat sobre la diferència entre el so i el silenci.

Tot seguit els infants han pogut observar la diferència entre sons agradables i sons desagradables (el que coneixem com soroll).

Per fer-ho, primer els infants han pogut escoltar el so a partir d’un instrument de música, el diapasó. Un instrument que només el sentien si el tenien a prop de l’orella. A continuació, els infants, mitjançant l’escolta de diferents sons quotidians de la ciutat, han representat amb colors com se sentien emocionalment quan escoltaven aquests sons i els han classificat segons si els consideraven agradables o desagradables.

Després, els nens i les nenes s’han desplaçat en petits grups per diferents espais de l’escola (classe, passadissos, pati…) per mesurar els decibels amb l’ajuda d’un sonòmetre instal·lat a les tauletes (tablets).

Per veure les fotos, podeu clicar als noms de les diferents classes:

Classe dels VIDEOJOCS (3r A)

Classe dels/les INVESTIGADORS/ES (3r B)

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut