FESTA DE LA TARDOR A PETITS

Altre any ha arribat la Castanyera per celebrar la festa de la tardor!!!

Els infants de la comunitat de petits hem pogut menjar de les castanyes que ens ha portat la Castanyera. També hem participat junt als companys i companyes de tota l’escola amb l’elaboració d’un arbre de la tardor per al vestíbul de l’escola. I vam gaudir  d’un esmorzar especial amb aliments de temporada.

Volem agrair a les famílies voluntàries que van venir a tallar castanyes i a la Lupe, la nostra cuinera que ens les ha cuinat. També al pare de l’Adrián Sosa que ens ha subvencionat una part de les castanyes de la seva fruiteria Superverd en l’Avinguda Concòrdia.

Feu click per veure les fotos  https://photos.app.goo.gl/ctYCKRvEsWBpiRhk9