SORTIDA A GIRONA

El 6 de febrer vam anar tota l’escola a Girona. Els de Cicle Superior vam marxar ben d’hora per aprofitar i fer una ruta turística, visitant els llocs que havíem trobat més interessants per conèixe.

Els de 6è vam fer un treball previ a l’aula amb grups cooperatius, on vam triar el lloc d’interès de la ciutat per visitar. En vam fer una recerca per internet i entre tots ens vam preparar l’explicació per fer de mestres als companys de classe i a tota la classe de 5è.

Després d’esmorzar i de la ruta ens vam trobar amb la resta de l’escola per veure l’espectacle de Circ. Seguidament vam dinar tots junts a la Devesa de Girona.

Va ser una excurció molt bonica!

Aquí us deixem unes fotografies del què va ser el nostre dia.

Fotografies Girona CS