Informació important per alumnes de 5è

Bon dia, encara que sigui plujós!!

Fa dies que molts de vosaltres esteu fent el Petit Diari de Confinament i els diferents jocs al edu.cerebriti.com. Però molts d’altres no heu començat.

Tant uns com altres, estaria bé que fessiu el Diari amb un Google Docs, ja que d’aquesta manera no heu d’enviar mails ni jo retornar-los. Per tal de fer-ho així caldrà que tingueu un correu gmail. Això facilitarà enormement el treball en linia i la seva correcció.

Moltes gràcies i esteu atents/es a la pàgina de l’escola. Hi aniré penjant activitats variades de les diferents assignatures.