Projecte de lectura: El Padrí Lector

Hem iniciat aquest projecte  amb la finalitat de que grans i peits disfruin de la lectura. Els grans amb la seva experiència i els petits amb la seva innocència i il.lusió.

La lectura és fonamental en l’educació dels nostres alumnes i per tal de dinamitzar-ne el seu aprenentatge,  aquest curs hem inicat el projecte de Padrins Lectors. Es tracta d’una activitat cooperativa que consisteix a fer que  els alumnes més grans  de l’escola ( 6è) siguin  padrins de lectura dels més petits ( 1r i 2n) , als quals anomenarem fillols i filloles. Això vol dir que cada padrí es compromet a ajudar a aprendre a llegir el seu fillol i/o millorar la seva habilitat lectora, al mateix temps, que l’engresca i li encomana el gust per la lectura. Els alumnes, padrins i fillols, adquireixen un compromís que va més enllà d’aquest projecte,  creant un afinitat  i complicitat entre ells que els acompanya en molts  altres àmbits dins i fora de l’escola.

FELICITATS A TOTS ELLS !!!

EL PRIMER CONTACTE HA SIGUT TOT UN ÈXIT !!!

Cliqueu aquí per  veure les fotos dels padrins/es i fillols/es.