Últim dia del trimestre

Avui, 21 de desembre, ha estat l’últim dia d’aquest primer trimestre de curs tan estrany, tan diferent, tan únic… Al setembre tots i totes no ho veiem gens clar però la veritat és que tots i totes estem molt i molt contents ja que tot i les mesures i els canvis que hem hagut d’establir en el funcionament del dia a dia de l’escola,  hem pogut finalitzar un primer trimestre viu i alegre.

Els nens i nenes de 6è avui hem pogut gaudir d’aquest últim dia fent el tradicional esmorzar col·lectiu de Nadal, ballant, jugant al quinto i obrint regals d’amics i amigues invisibles!!!

Només us volem desitjar que passeu unes Bones Festes i que gaudiu amb la família!!!!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>