#MOLTES GRÀCIES MESTRA MARIA

MOLTES GRÀCIES mestra Maria

Ahir a l’escola vam fer un petit acte d’homenatge a la mestra Maria Bergadà Llobet. La Maria després de  més de 40 anys de docència i d’una trajectòria molt bonica va decidir fer un pas al costat i finalitzar la seva tasca docent  i pedagògica al VALDELORS.

De la Maria podríem escriure pàgines i pàgines d’adjectius que la defineixen. El que més la defineix a part de ser una gran persona és que la Maria no feia de mestra, la MARIA ÉS UNA MESTRA.

Uns persona treballadora, responsable, amable, professional i que porta sempre unes ulleres amb una mirada pedagògica cap a un mateix horitzó.

Fer que cada un dels infants. que han tingut la sort de compartir temps i docència amb ella, desenvolupin i puguin donar sempre tot el SEU POTECIAL, una mestra que sap que educar es fer sortir, tot allò que un té dins seu per esdevenir una personeta millor.

Ens quedem amb molt bonics moments viscuts, i en haver tingut la sort de compartir espai i temps amb tu Maria.

MOLTES GRÀCIES

#INFINITES GRÀCIES