L’HORT A LA TARDOR

EL PROJECTE DE L’HORT.

El nostre projecte de l’hort amb els “iaios” és una de les nostres oportunitat d’aprenentatge entre diferents generacions, en contacte amb altres persones, com els iaios i pares, que també ens ensenyen, ens eduquen, ens ajuden. És un projecte part essencials per desenvolupar els nostres projectes.

Un projecte que ens ajuda a ser comunitat d’aprenentatge. U projecte que es una comissió mixta entre escola i famílies. Si vols unir-te, i formar part, posa’t en contacte amb l’escola.

COMISSIÓ DE L’HORT

Aquest octubre hem recollit el que els iaios ens van plantar a l’estiu. Hem recollit les tomàquets, els pebrots, les albergínies, les pomes, les bajoques… i amb elles hem fet l’activitat de l’Hort a la cuina i hem tastat el que hem recollit.

Ara de nou hem preparat plantant i sembrant per tenir l’hort els productes de l’hivern: cols, bledes, enciams, faves… Continuem CAMINANT JUNTS.