EL PATI SOMIAT

El curs passat vam reactivar amb el nou Ajuntament de Vandellòs i l’Hospitalet de l’infant, la millora progressiva del espai de joc exterior. Aquets projecte va néixer de la reflexió i treball de la comunitat educativa.

Vam implicar a totes i tots  els/les alumnes i a les famílies. Creant una comissió de pati. Vam dissenyar el  projecte en  un curs escolar, el vam exposar a l’assemblea d’infants  i  vam anar pactant les millores progressives amb el municipi.

Suposa adequar l’espai exterior a la nova mirada pedagògica de l’Escola Valdelors. És un projecte molt gran que suposarà pel poble tenir un espai de joc obert a la comunitat educativa.

Ja l’hem estrenat i ens fa molta il·lusió, la comunitat del petits és qui ha gaudir dels primers canvis importants.

El projecte consta de tres fases. Estem molt contents d’estar cada dia, pas a pas, treballant com a comunitat educativa per tenir l’escola SOMIADA.

#FEM CAMÍ JUNTS

#INFINITES GRÀCIES  totes i tots per fer possible tot aquest gran projecte d’escola.