CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

El passat dimecres 5 de desembre vam participar a la cursa solidària que organitza l’IES Berenguer d’Entença, l’equip d’educació física per tal de sensibilitzar l’alumnat per aquest fet tant important.

Els alumnes van realitzar una cursa per relleus sumant 6km solidaris entre totes i tots. Per recuperar forces i veure que la falta d’aliment no ens ajuda a la nostra salut. Vam recuperar forces amb aigua i una barreta energètica.

Els alumnes van recollir diners a l’escola i podem fer un ingrés de 222,50€ de la tasca solidària que hem fet al Valdelors. Petits però solidaris, gràcies a totes i tots que heu ajudat a aquesta activitat.