Activitats del PCEE: L’esport a l’escola

En el marc de la promoció de l’esport amb el PCEE aquest curs hem iniciat una activitat de bàsquet amb la col·laboració del Patronat d’Esports de Vandellòs.

Quasi una vintena d’alumnes s’han iniciat a aquest esport, sota els valors del pla català i del Valdelors.

També tenim molts alumnes que participen en activitats esportives que es realitzen al municipi. Aquest cap de setmana s’ha fet diversos partitis de futbol sala amb els més petits ( futures promeses), amb l’equip benjamí i també amb l’equip de futbol sala femení. En tots els equips tenim molta representació  d’alumnes de l’escola.

#ORGULLOSOS/ES

#FEM ESPORT