8-M “DIA DE LA DONA”

Els alumnes de 5è i 6è de l’escola commemorem el Dia de la Dona amb el convenciment de què tant nois com noies ens hem de sumar a la lluita feminista.

Pensem que la igualtat entre dones i homes, a més de drets i llibertats, és la prohibició expressa de tota discriminació davant la llei, però també l’existència de recursos i oportunitats per al seu desenvolupament. I per a això, no es tracta només d’ajudar o secundar, fa falta que els homes assumeixin la responsabilitat en tota mena de tasques de la vida. Cal tornar al punt de sortida en la visibilització de la desigualtat; subratllar conceptes com la corresponsabilitat, la igualtat d’oportunitats, conscienciar a la ciutadania en la lluita contra les discriminacions i erradicar prejudicis.

“Vuit de Març” de Maria Mercè Marçal (Leo, N.Moix, Damìa, Biel i Roger)