SORTIDA A LES COVES DE L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ.

El dijous 27 d’abril els alumnes de l’Escola Valdelors vam anar a l’Espluga de Francolí per visitar les coves, i aprendre més coses sobre el projecte que estem realitzant de la PREHISTÒRIA!!

Vam fer un taller sobre la prehistòria de les pintures rupestres.

També vam visitar el museu de la vida rural.

Dintre de les coves que vam visitar vam veure alguns vídeos sobre la vida dels homes de la prehistòria i vam poder relacionar-ho amb tot allò après a classe.

Ens ho vam passar molt bé!!!

I vam sortir al Comarcal-Diari de Tarragona:

5 escoles de les comarques de Tarragona visiten les Coves de l’Espluga la darrera setmana d’abril

L’Escola Valdelors de Vandellós, el dia 27 d’abril amb 45 alumnes d’Infantil i Primària.

Els 5 centres van visitar les Coves de l’Espluga, on van descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través d’audiovisuals que recreen escenes de la prehistòria amb personatges reals.

Coves

NuevoDocumento 10_1