SETMANA DEL PROJECTE: “Activitats a cicle superior”

Com ja sabeu s’ha iniciat el projecte de recerca: “Persones de Vandellòs que han fet història”. Els alumnes de CS, a més de les activitats programades per a tot l’alumnat de l’escola: capgrossos, teatre, skape room… durant la setmana hem fet altres activitats com ara:

• Tallers: “Cal·ligrafia antiga amb plomí”, Llibreta encolada i “Impremta: “Còpies d’antany”.
  • Taller ” Com ser una gran esportista” Amb al Laia Vidal.
  • Fonts Orals/Pòdcast: Amb la participació de Cristina, Mariona, Nil (filla, neta i besnet) de Filomena Barull, a qui agraïm tota la informació que ens estan aportant per dur a terme el nostre projecte sobre la Filomena.
  • I, acabarem les activitats amb una revista que us presentarem la setmana de l’exposició.