PROGRAMA DE LA FRUITA A L’ESCOLA

L’Escola Valdelors participa en el programa escolar “La Fruita a l’Escola”. Aquest mes el Departament d’acció climàtica, medi ambient i agenda rural distribueix fruita de forma gratuïta a les escoles que formen part del projecte.

A partir d’aquesta setmana  i durant tot el mes repartirem fruita per complementar l’alimentació i fomentar els hàbits saludables de tot l’alumnat. Ens han arribat: mandarines, taronges, pomes i plàtans. L’objectiu del projecte és augmentar la ingesta diària de fruita.

Cal que les famílies continueu posant l’esmorzar de costum. La fruita complementa l’esmorzar que porta l’alumnat.