PRESENTACIÓ NOVA WEB

Benvingudes i benvinguts!!

Us presentem la nova web de la nostra escola!!

En aquesta web us informarem de totes les activitats, sortides, informacions…que realitzem des de l’escola Valdelors.

En la portada principal, podreu observar totes les noticies i articles que anirem afegint, que contenen informació sobre totes les activitats, així com també imatges i àlbums de fotos dels nostres alumnes.

Des del menú (situal a la part superior, a la dreta) podreu consultar els diversos apartats de la web:

• Escola Valdelors: On podreu observar informació sobre la nostra escola, personal docent i no docent, calendari, etc.
  • Blog de la classe: Cada classe tindrà el seu blog on ens presentem i contem les coses que més ens agrada fer.
  • Projectes educatius: Podreu consultar els projectes actuals que estem realitzant, com el projecte de la prehistòria i el projecte de biblioteca. Així com també projectes anteriors com el projecte comènius.
  • Serveis: En aquest apartat us informem dels diversos serveis dels que disposem a l’escola, com el servei de EAP, vetlladora, menjador escolar, administratiu, de neteja, i de manteniment.
  • Noticies: Finalment, en aquest apartat trobareu totes les noticies que hi ha a la portada classificades segons la classe, per si voleu consultar solament noticies d’un cicle determinat i informació als pares, on us informarem a través d’aquesta web.

Esperem que us agradi molt la nostra nova web!!

web