PLA CATALÀ DE L’ESPORT

Des de fa dos cursos que hem iniciat el PCEE a l’Escola Valdelors. L’objectiu principal és promoure hàbits saludables a partir de les activitats esportives i de benestar. Hem iniciat diverses activitats amb el Patronat d’Esports com l’activitat de multiesportiu on contem amb més de 25 alumnes inscrits.

També fem promoció d’activitats com l’escacs amb el Club d’Escacs de Hospitalet de l’Infant

Participem en proves i activitats esportives com el Cross d’Hospitalet el passat diumenge 22 d’octubre i activitat de competició dels alumnes d’escacs de l’Escola .

A TOTES i TOTS, molt bona feina. L’esport és salut, és benestar.