L’HORTET DE L’ESCOLA!!

IMG_20170606_105844-min

A principi del 3er trimestre, l’ajuntament ens va habilitar un nou hortet per a la nostra escola, i el va fer més gran i amb terra més bona.  Al nou hortet de l’escola vam plantar diverses verdures, hortalisses i fruites, com cebes i alls, cols, enciams, pebrots, maduixes i bledes.

Cada dia una classe diferent hem anat a regar l’hortet, des d’Ed.Inicial fins a C.S.

Alguns dies també vam tenir que treure alguna mala herba que altra…

Els de “Peudagògic” també ens van ajudar molt amb l’hortet. I van fer un espantaocells per a que vigilés!

Els dies van anar passant, i de tant de regar, cuidar i mimar l’hortet, per fi va créixer tot i les hortalisses es van fer molt grans.

Com hi havia moltíssims enciams, els vam collir per a donar-ne un per a cada família. I estava boníssim! 😀

Agraïm la col·laboració a l’ajuntament i als seus treballadors. Als de “Peudagògic”, i també a tots els alumnes i als mestres pel seu gran interès!!  Gràcies.

Aquí podreu veure totes les nostres fotos amb l’hortet: https://goo.gl/photos/Beu5YNutSjz2HYGy5

IMG_20170606_105855-min