L’HORT AMB ELS IAIOS

L’HORT AMB ELS IAIOS.

L’Hort serà un espai d’aprenentatges i experimentació de tots els alumnes.

Durant el curs forma part dels  espais de l’educació infantil, a partir d’aquest curs  els equips dels petits, mitjans i teenagers s’ha incorporat al treball de l’hort treballant experiències, observacions i a partir d’un disseny d’activitats és treballa el mètode científic i la descoberta de l’entorn proper.

Aquest curs hem pogut tornar a activar la comissió de l’hort. Aquesta comissió entre escola i família ens permet treballar aquest espai de forma intergeneracionals.

Gràcies “iaios” que setmana a setmana, ens ajuden a cuidar l’hort, ens ensenyen amb paciència i dedicació  com cuidar l’hort. Gràcies per compartir els vostres coneixements amb els petits, mitjans i grans de l’escola.

Gràcies Enric, Gabino, Carlos, Federic i Lluís. El millor de tot és que  ens ajuden a aprendre i estimar la terra.