L’ESPORT ENS FA MILLORS

Volem felicitar els petits grans esportistes de l’Escola. Una medalla, una copa, un èxit esportiu és la suma constant del dia a dia.

L’esport i la competició ens ensenya la importància de l’ESFORÇ. Els valors s’aprenen des de petits i ens ajuden, dia a dia, a convertir-nos en adults competents i capaços d’afrontar els reptes que ens trobem pel camí. Ens potencia com a persona i com a grup.

La cultura de l’esforç és un gran aprenentatge per fer adults responsables. Competir en un esport, ens dóna l’espai perfecte per entendre aquest  valor.

Aprendre dels teus errors, per poder gaudir al màxim dels teus èxits. Mireia Belmonte (nadadora catalana olímpica).

S’aprèn més d’una derrota” … s’aprèn a tenir paciència, control, motivació, fortalesa, disciplina, constància… INGREDIENTS PER FER PETITS GRAN ESPORTISTES

Felicitem la Marta Colom Escots per la seva 5è posició al  Campionat de Catalunya de natació Aleví d’hivern realitzat. L’esdeveniment va tenir lloc  a Lloret de Mar entre el 28 i el 30 de gener de 2022. L’alumnat de CS vam gaudir de grans moments d’emoció seguint la seva participació en directe!

Felicitem l’equip aleví de futbol sala de Vandellòs per obtenir aquest passat cap de setmana el sots campionat Provincial a Reus.

Felicitats Lluc Nomen, Èric Sabaté, Jem Verent,  Jad Azoui. Laia Madurell, Nil Saladié i Roger Sabaté.