ESPAI de l’HORT A LA comunitat del mitjans i grans.

ESPAI HORT A PRIMÀRIA

Aquest curs escolar a l´espai hort hem fet moltes coses. El primer trimestre vam fer una “escape Room” al voltant del bosc proper a l’escola on havíem d´identificar les espècies vegetals assenyalades.

Durant tot el curs hem participat i col·laborat en la sembra i plantada de l´hort que han fet els nostres avis. Hem tingut cura de les plantes de l’hort, ens hem encarregat de regar l’hort i el jardí de primària i també hem mirat de treure les males herbes per aconseguir que l’hort estigui ben net.

Els alumnes de la comunitat dels mitjans vam fer una visita al mercat ambulant dels dilluns mirant de reconèixer tots els productes que hi havia.

També vam anar a buscar borraines per cuinar-les a la classe i vam fer truites de faves tendres. Donem les gràcies als avis que ens han cuidat el nostre hort i els animem  a continuar el proper curs. Sense ells, el projecte de l’hort no seria viable. El proper curs més i millor.