ENS VISITEN LES ÀVIES “MARC”.

El passat divendres 10 de novembre ens va visitar el grup MARC (Mestres Àvies Recuperadores de Contes). Aquest grup està format per mestres jubilades i jubilats que, amb el suport de l’Associació de Mestres Rosa Sensat,  venen a l’escola a explicar contes populars amb la veu, la mirada i el gest.

La Núria Olesti, la Josepa Garcia, l’Empar Verge i la Pilar Ruibal van apropar-nos a contes i rondalles populars que formen part de la nostra cultura. Donant importància a l’oralitat, els contes i la seva experiència van permetre gaudir i despertar sentiments  als nostres infants i alumnes.

Els alumnes van tenir la sort de compartir espai i temps amb elles. Alguns encara les recordaven del curs passat, quan ja ens van visitar. Poder comptar amb aquesta saviesa, amb  les seves boniques paraules i amb la seva passió de fer de mestres, ens va permetre apropar-nos a històries, rondalles i contes… que obren una clau màgica dins nostre.

#GUST PELS CONTES i LA CULTURA.