EL PLA CATALÀ DE L’ESPORT

Aquest curs l’Escola Valdelors forma part del PCEE, aquest pla té l’objectiu de fomentar l’esport a tot l’alumnat. Aquest divendres vam tenir la sort de rebre la visita de la Montse Trullen, responsable del projecte a Tarragona i Terres de l’Ebre.

El Pla pretén posar a l’abast de tots els alumnes de primària i secundària la pràctica d’activitats físiques i esportives, i aprofitar el gran potencial d’aquestes activitats per contribuir a la formació personal i cívica dels nostres infants i joves.
Més concretament, podem destacar els objectius següents:

• Incrementar la participació en activitats físiques i esportives en horari no lectiu de l’alumnat dels centres educatius de primària i de secundària, amb una incidència especial en el col·lectiu de noies.
  • Aprofitar el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats físiques i esportives, cercant la participació per damunt de la competitivitat.
  • Potenciar la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar, facilitant l’accés de tots els nens i nenes a la pràctica esportiva escolar, i en especial dels nouvinguts.

El suport del Departament d’Educació i de la secretaria general de l’Esport fa que aquest projecte sigui molt engrescador.

MÉS INFORMACIÓ https://esport.gencat.cat/ca/arees_dactuacio/escolar/pla-catala-desport-a-lescola-pcee/