DIA INTERNACIONAL DE LA LLENGUA MATERNA

Benvolgudes famílies de l’escola,

L’any  2000, la UNESCO va declarar el 21 de febrer el Dia Internacional de la Llengua Materna, amb l’objectiu de promoure el multilingüisme i la diversitat cultural i ressaltar la importància de les llengües transmeses de mares a fills, les llengües maternes, com a patrimoni cultural, identitari i d’integració social. Des de l’escola tenim la sort de poder tenir famílies amb una rica diversitat.

En el marc del Dia Internacional de la Llengua Materna, hem organitzat a l’Escola Valdelors una jornada per escoltar les veus de persones de diversos contextos culturals que ens explicaran com és la vivència de les seves llengües maternes en un context com el català. El reconeixement de tots els idiomes és molt important per respectar i valorar totes les cosmovisions, les llengües són una font d’identitat que cal preservar, són patrimoni de la humanitat.

Durant el dia  19 de febrer escoltarem idiomes com el català, castellà, aranès, valencià, anglès, ucraïnès, francès, swahili, txec, rus, moldau, alemany i àrab… llengües que es parlen a famílies  de la nostra Escola.

Gràcies a totes les famílies per oferir-nos aquesta activitat tant enriquidora.