COMPARTIM MOMENTS AMB LA LLAR D’INFANTS ELS BARRUFETS

Els alumnes d’educació infantil han compartit estona de joc amb els seus companys de l’Escola els Barrufets de Vandellòs. Hem anat a jugar amb ells a l’estona del pati.

L’objectiu és compartir i fer xarxa amb els alumnes de 0 a 2 anys del municipi. Molts dels nostres alumnes primer van anar  a la Llar d’Infants municipal.

La idea és anar compartint moments amb ells, fer coses senzilles i boniques . Gràcies equip docent per la bona acollida. Han estat molt feliços d’estar amb els seus companys/es, amics/gues, germans/es, cosin/es.