COMENCEM ROBÒTICA

LA ROBÒTICA A L’AULA

A l’escola Valdelors  tenim un projecte de  Robòtica Educativa. Aquesta  és una activitat transversal i interdisciplinària perquè abasta diferents àrees del currículum. Així, amb continguts ben estructurats, es poden treballar continguts de ciències, tecnologia, enginyeria (construcció) i matemàtica, de l’àmbit de les STEM (sigles en anglès de Science, Technology, Engineering, Mathematics), així com àrees de llengua i, també, el plurilingüisme.

L’activitat de robòtica a l’escola té el suport de l’AFA i de l’assessorament de l’empresa Dynamind. Ens permet fer Tallers a l’aula per tal d’aprendre a desenvolupar les capacitats creatives i d’organització, fomentar el treball en grup, promoure la necessitat d’experimentar, de descobrir noves habilitats i l’interès per investigar són alguns dels objectius de la robòtica educativa, fent especial èmfasi en aspectes com:

• Treball en equip
  • Aprenentatge a partir dels errors
  • Autonomia i emprenedoria
  • Aprendre jugant.

Hem iniciat tots aquesta activitat, voleu veure unes quantes imatges de com ens agrada i el divertit que és.

Comunitat dels petits : Ens agrada molt és molt divertit!

COMUNITAT DELS MITJANS

COMUNITAT DELS GRANS