PROJECTE: “Persones de Vandellòs que han fet història.”

Divendres 15 de març vam donar el punt de partida al Projecte de Recerca de l’Escola Valdelors. Hi volem descobrir o recordar persones que han contribuït, d’una manera o altra, a fer gran Vandellòs i l’Hospitalet de l’Infant. És un petit reconeixement de l’escola a la tasca de moltes persones que han ajudat a fer que Vandellòs sigui Vandellòs.

“Lamentem no poder treballar totes les persones que ens heu compartit. El criteri de selecció ha sortit d’una avaluació inicial on es va convidar a participar a famílies, alumnes, AFA, docents…”

Punt de partida del projecte

L’objectiu d’aquesta setmana és presentar a l’alumnat situacions d’aprenentatge (SA) des del reconeixement de persones importants del seu poble. El projecte va de dones i homes de Vandellòs que han marcat la vida del poble. A partir d’uns objectius d’aprenentatge, els alumnes faran tallers, recerca d’informació i investigacions que exposaran el dia 7 de juny a tota la comunitat educativa.

S’inicià divendres 15 de març amb una animació, molt divertida, a l’auditori on ens convidava a tots a la recerca d’informació per salvar a dos intrèpids exploradors atrapats al Jumanji de Vandellòs”.

ANIMACIÓ SOBRE EL PROJECTE