CERTAMEN DE LECTURA

El passat divendres la comissió de la biblioteca i un representant de l’AFA, van realitzar de jurat a l’escola en el concurs intern per escollir els representant de l’escola al proper certamen de lectura que tindrà lloc a Reus. Aquest concurs va demostrar que un cop més que el nostre alumnat té un gran nivell i va ser molt complicat escollir els finalistes.

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, centrat en el coneixement, l’edició, l’educació i la distribució, i que té com a missió el foment de la llengua i la cultura catalanes.

En la fase provincial els grumets verds que és per a lectors i lectores d’entre 10 i 12 anys (cicle superior de primària) que llegeixen individualment. El  Jem Vernet representarà l’escola i l’Aina Madurell serà l’alumne suplent en aquest categoria.

En els grumets vermells pensada per a lectors i lectores d’entre 8 i 10 anys (cicle mitjà de primària) que llegeixen individualment, representarà l’escola la Bruna Sancho i com a suplent el Leo Gómez.