#AVANCEM JUNTS: Reunions pares i mares a l’escola.

Les reunions de pares i mares celebrades a final del mes passat amb l’equip docent van ser tot un èxit. Aquestes reunions han estat sempre l’ocasió perfecta per conèixer de primera mà la línia pedagògica del centre i compartir idees que ens fan possible crèixer i avançar.

Un cop més, felicitem a les famílies per la vostra massiva assistència i per això us donem les gràcies. Ens omple d’orgull formar part d’un gran equip compromès i implicat al màxim. Junts arribarem lluny.

Pels qui no vareu poder venir us fem arribar les presentacions de cada una de les reunions. Aprofitem per recordar-vos que estem encantats de rebre-us a l’escola, per mail o telèfon sempre que ho necessiteu. Salutacions.

REUNIÓ FAMÍLIES INFANTIL

REUNIÓ FAMÍLIES CICLE INICIAL