ACTIVITATS DEL PCEE

Les activitats del PCEE a l’Escola ens permeten oferir més espais, més temps per educar en el temps de lleure amb l’esport.

Són  molts els objectius que es treballen en les activitats del PCEE; i amb elles aconseguim uns infants i joves amb valors esportius com l’esforç, la tolerància, la igualtat, l’adquisició d’hàbits saludables que contribueixin a un millor benestar  i  ens ajuden a fer camí junts.

Aprofitem el gran potencial educatiu i formatiu de les activitats físiques i esportives, cercant la participació per damunt de la competitivitat. Potenciem  la funció integradora i de cohesió social de l’esport escolar, facilitant l’accés de tots els nens i nenes a la pràctica esportiva escolar, i en especial dels nouvinguts.

Contribuïm  mitjançant la pràctica esportiva a la formació en valors com la tolerància, el respecte als altres i a les regles, la confiança en un mateix, l’esforç de superació, l’autocrítica, l’autonomia, la capacitat de decisió, l’autogestió, la cooperació, el treball en equip, entre d’altres.

L’activitat de multiesports ha realitzat unes trobades de minibàsquet a l’Hospitalet de l’Infant en les quals hem participat.

En les activitats d’escacs amb el club hem iniciat escacs gegants al pati de l’escola.

Els mestres donem suport a l’Esport tan important al municipi com el futbol Sala. per potenciar la competició de forma saludable i potenciant les seves passions.